CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 2

DARI-NYA KITA DATANG & PADA-NYA KITA KEMBALI

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah hari ni saya masih dapat bernafas dan meneruskan hidup di muka bumi ini
masih dapat merasa hebatnya Ramadhan tahun ini di Ardhu Kinanah,Mesir

tetapi sebaliknya bagi arwah Fatin Fasihah

petang sebelum menjelmanya 1 Ramadhan
seorang mahasiswi tahun 2 Ain Shams University
telah menghembuskan nafas terakhir di Hospital Kasr el-Ainy Cairo


AL-FATIHAH buat arwah
walaupun saya tidak sempat mengenali arwah dengan lebih dekat,tetapi sebagai rakan umur sebaya,saya merasa kehilangan arwah.
semoga roh arwah dicucuri rahmat Allah SWT.

"..........Dan tidak ada seorang pun yg dapat mengetahui di bumi mana dia akan mati.Sungguh,Allah Maha Mengetahui ,Maha Mengenal."
(31;34)

BETUL
saya dan kita semua secara amnya
tidak tahu dimana kita akan menghembuskan nafas terakhir kita
mungkin saya pun di sini,Mesir
ttpi berdoalah agar kita mati dlm keadaan husnul khotimah
mati di tempat baik
mati dalam keadaan yg baik dan tertutup segala keaiban kita
ameen

*gambar hiasan

see this video.deep meaning



0 comments:

Post a Comment