CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 3

JOM TUTUP AURAT

Assalamualaikum wbt

ermmmm
sekarang saya dah selamat sampai ke tempat transit
KUWAIT
alhamdulillah
sekarang tggal lagi 4 jam sblm saya berangkat pulang ke tanah air tercinta
MALAYSIA

smalam masa saya otw nak ke Carrefour Alexandria
saya ada nampak satu banner yg di sponsor oleh Shabab Ikhwanul Muslimin Mesir
banner yg tertulis jom tutup aurat

ermm
saya sebagai salah seorag kaum Hawa terasa terpanggil untuk menyahut cabaran itu
mungkin Bulan Ramadhan kali ini akan menjadi pemangkin dlam usaha saya memperkuatkan dan memperkasakan lagi ilmu saya dlm bab2 menutup aurat

and 
my friends in FB (men especially)
posted about
"women please show nice profile pictures and cover the aurah, it helps men in protecting their eyes during this Ramadhan"
lebih kurang macam tuh la....

ermmm,so
kaum Hawa marilah sama2 kita lebarkan syiar Islam
dgan mengambil langkah dgan menutup aurat dulu
dan saya rasa 
sebab wanita Islam menutup auratlah menjadikan kta lain drpada Wanita bukan Islam...

ok,this video from aiman azlan,concentrate to the last part of his speech

0 comments:

Post a Comment